lunes, 26 de marzo de 2007

sopar en parella




divendres 23 gran sopar amb la millor companyia que un pot tenir,el senyor PEPE, na joana,na cris i un servidor.
va ser un bon vespre. Bon menjar,ningu piulava quan ens varen dur els plats,això es bona senyal. però el postre va ser el millor,jeje...gelat i CAIPIRIÑAAS!!
caipiriña per na Joana,caipiriña per el senyor PEPE,caipiriña per na Cris, i servidor, mes viu que tots se'n va demanar dues!!! i ara entendreu perque dic que vaig se el més viu, la camarera que ens va servir, poc despres va tornar i hem va dir que vaig estar molt encertat de demanar-ne dues perque resulta que les dues k jo vaig demanar varen ser les darreres, ja s'havien acabaaat!!!!!jeje, en haver acabat verem sortir del restaurant mes conents que unes pasques,sobretot jo(no se perque) dois i mes dois...(la jonga de kalisjo...)jeje, ningu podia aturar de riure,després varem acabar el vespre al passeig maritim, asseguts als bancs de l'ancla,sota les estrelles un vora l'altre, xiuxiuejant-te coses dolçes a l'orella i tu acariciant-me els cabells, hagues donat el que fos perque aquell moment no hagues acabat mai. va ser un altre vespre a recordar,com cada moment que estic amb tu.

No hay comentarios: